diumenge, 4 de novembre de 2012

Accèssit al "VI Concurso Nacional de Creación de Historietas 2012"







                                               (Clica per ampliar les imatges)

Avui m'han comunicat que vaig quedar finalista al "VI Concurso Nacional de Creación de Historietas 2012". Vaig fer un còmic de 6 pàgines més portada, i a més a més vaig anar molt de bòlit els últims dies i vaig entregar el còmic molt just. Però tot i això, el esforç va donar el seus fruits i, tot i no poder guanyar, un accèssit per mi és més que suficient. A seguir així s'ha dit!

7 comentaris:


  1. ulele Pero kreo ke soy tu unico fann
    G`P`M

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gonzaaaaalooo Plaaaaza Mingueeeellla!!!

      Elimina
  2. jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. ??????? Moltes gràcies, però no sé qui ets...

      Elimina
  3. Enhorabona. T'ho mereixes!

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. Hola Marcel som la Clara Morillas i la Júlia Verdaguer!

    Ole tu! jajaj esta molt ben dibuixat avera si ens fas algun dibuixet eehhh :P

    ResponElimina

Comenta alguna cosa!